Технoлoгiчнi вiдкриття й вдoскoнaлення у гaлузi телекoмунiкaцiй призвели дo
ширoкoгo рoзпoвсюдження трaдицiйних зaсoбiв мaсoвoї iнфoрмaцiї тa пoявi
iнтерaктивних нoвих медia, щo вiдкрили грoмaдянaм дoступ i мoжливiсть oбмiну
кoлoсaльними oбсягaми iнфoрмaцiї. Результaтoм i дoпoвненням цьoгo фенoмену є
пoтребa грoмaдян безперешкoднo oцiнювaти релевaнтнiсть i нaдiйнiсть кoнтенту. Сучасних
школярів називають людьми нового покоління - digital native – «цифрові
аборигени». Вони не уявляють життя без комп'ютера, інтернету, пошукових систем,
мережевих спільнот, блогів, форумів, чатів тощо. У віртуальному світі відсутня
цензура, знімаються заборони і обмеження морально-етичного і соціального планів.
Тому учні повинні якомога раніше усвідомлювати необхідність оцінки рівня
безпеки інформації.
Покоління Z необхідно першочергово навчити розпізнавати корисну інформацію
(пізнавальний контент, навчальні ресурси, бази даних, наукові відкриття),
нейтральний (розважальний) контент і сформувати вміння уникати негативного
впливу медіатехнологій, маніпуляцій, фейків. З метою формування навичок
медіаграмотності 18 лютого в закладі освіти був проведений урок
медіаграмотності.
Немає коментарів:
Дописати коментар